درباره ی سبک نوین

مهد کودک سبک نوین با مدیریت خانم شعبانی کار خود را از سال 1399 با رویکرد ایجاد محیطی خلاق و شاد برای پرورش کودکان شروع کرد و امروز بعد از سه سال در زمره بهترین مهدکودک سطح اصفهان قرار گرفته است.

کودکان ما نیاز به محیطی خلاق و شاد دارند ما در مهد کودک سبک نوین این محیط را به کمک بهترین مربیان پرورشی کودکان در اصفهان ایجاد کردیم. 

خلاقیت

آموزش

تلاش

برای یادگیری مهارت ها به فرزند خود قدرت بدهید

مرکز تخصصی سبک نوین در مهر ماه سال ۱۳۹۹ تاسیس و آغاز به کار نمود.

دانش وعشق پایه‌های اصلی این ساختاربود و تجربه‌های گرانبهایی که با کودکان مهد شکل گرفت همراه با حمایت خانواده‌های محترم موجب تحکیم این مجموعه شد.

درطول سال‌های کاربا کودک هیچ انگیزه‌ای جزتلاش برای بوجود آوردن شرایطی مطلوبتر برای کودکان در مهد کودک مدنظر نبود.امروز هزاران بار خداوند منان را شکر که علیرغم مشکلات فراوان آرزوهایمان برای کودکان سرزمینمان به بار نشست.

فضایی مناسب با آموزشی پربار در مهدکودک که بر پایه‌های تربیت کودک شکل می گیرد همراه با برنامه‌ ریزی سیستم آموزشی که میلیون‌ها کودک در سراسر دنیا لذت آن را تجربه کرده‌اند فرا راه ماست و اما سخنی با کودکان دلبندمان: سلام فرشته ی ناز کوچولو به دنیای خودت خوش امدی همه ی سعی و تلاش ما این هست که روح و روانت هم مثل جسمت , عاری از هرگونه دغدغه و اضطراب پرورش پیدا کنه.

امیدوارم تک تک شما فرشته ها توی مهد سبک نوین ساعات خوب و دلپذیری رو سپری کنید. خوشحالم که هنوز هم نوگلان چند سال قبل مهدمون که حالا دیگه بزرگ شدن وقتی از مدرسه خارج میشن دسته جمعی به دیدنمون میان و میگن که سبک نوین رو همیشه دوست خواهند داشت و مارو فراموش نخواهند کرد. واقعا برای ما این بزرگترین آرامش و انگیزه برای تلاش بیشتر است. از لطف همه ی بچه های عزیز و اولیاء گرامی سپاسگزارم, امید که همراه با پرسنل مهد و پیش دبستانی سبک نوین بتونیم قدمهای مثبتی رو در راه تعلیم و تربیت فرزندان ایران فردا برداریم.

با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود مارا یاری فرمایید.

کلاس های ارایه شده

نقاشی

موسیقی

ورزش

سرگرمی

درس زبان

برخی از اعضای تیم ما

مینا شعبانی

موسس و روانشناس مرکز

کارشناسی تکنولوژی و همچنین کارشناسی ارشد سنجش کودکان. دارای گواهی کاپلانUKانگلستان و  همچنین مدرک درمانگری کودک ونوجوان. داری گواهی پروچسکا از سازمان نظام  

رضوان مصدق

مدیر مرکز

لیسانس روان شناسی دارای 8سال سابقه مدیریت مراکز و مهدهای کودک، 3سال سابقه کار مشاوره در مدارس و مراکز دولتی، دارای مدرک پروانه فعالیت مهد از سازمان بهزیستی و اموزش و پرورش

خانم شوقی

کمک مربی پیش ۱

تحصیلات علوم تربیتی

سابقه ی کار 2سال

سمانه هارونی

مربی پیش ۲

ارای گواهی دوره آموزشی توانمند سازی مربیان، دارای گواهی خلاقیت و نقاشی، گواهی تقویت توانایی تدریس دوره پیش دبستانی، گواهی دوره مدیتیشن کودکان، گواهی کارگاه اموزشی مداخله به هنگام

سابقه ی کار 9سال

مهربان ملکی

مربی پیش ۲

مدرک از مرکز تحقیقات معلمان نجف آباد
مدرک دوره ی روانشناسی تربیت دینی کودکان از ادراه تبلیغات اسلامی. دوره ی آموزشی اهمیت تکامل و احیاء پایه ی کودکان از مرکز آموزشی ابن سینا
سابقه کار ۵ سال

زهرا محمدی

کمک مربی پیش ۲

لیسانس علوم تربیتی

سابقه ۲ سال

 

خانم طیبه مهوری

مربی پیش 1

دارای گواهی تربیت مربی کودک، مدرک مربی زبان، گواهی مهارت مربی گری سطح،مدرک دوره اموزشی توانمند سازی مربیان 

سابقه ی کار 13 سال